«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
2014-2015 ուս. տարի
«Ես կարողանում» եմ ստուգատես
N
|
Ես կարողանում եմ
|
Բերել համապատասխան օրինակ
|
Տեղադրել հղումը
|
1
|
Google drive-ում ստեղծել նոր փաստաթուղթ, տալ նայելու հնարավուրություն:
|
https://docs.google.com/document/d/12SdM0LzTTnl8IM_FRWs8lJr8yhySEGa2vQxyUuUOoMA/edit
|
Տես այստեղ
|
2
|
Փաստաթղթի անունը փոխել:
|
Կարողանում եմ
| |
3
|
Մուտքագրել ինչ-որ տեքստ, որի տառաչափը լինի 14px, պարբերության գույները տարբեր:
|
Երկու հայր են, երկու որդի: Ընդամենը երեք հոգի: Հնարավո՞ է, թե ոչ:
|
այո
|
4
|
Տեքստում տեղադրել որևէ կայքի հղումը:
|
http://www.mediaeducation.am/emathematics/fils/resources/bajin2/tramabanakan_xndirner/index.html
|
այո
|
5
|
Փաստաթղթում մուտքագրել մաթեմատիկական արտահայտություններ, որը պարունակի կոտորակներ, աստիճաններ:
|
60x1003
|
այո
|
6
|
Փաստաթղթում ներմուծել 4x5 չափի աղյուսակ:
|
այո
| |
7
|
Փաստաթղթում ստեղծել որևէ երկրաչափական պատկերի գծագիր, պատկերի ներսում գրել՝ ինչ պատկեր է:
|
այո
| |
8
|
Համակարգչից փաստաթղթի մեջ ներմուծել նկար:
|
այո
| |
9
|
GeoGebra ծրագրով գծել եռանկյուն, գտնել եռանկյան չորս նշանավոր կետերը:
| ||
10
|
GeoGebra ծրագրով մուտքագրել որևէ ռացիոնալ արտահայտություն:
| ||
11
|
GeoGebra-ի ֆայլը արտահանել որպես նկար:
| ||
12
|
GeoGebra-ով ստեղծված գծագիրը տեղադրել google-ի փաստաթղթում, նկարի չափսերը փոխել:
| ||
13
|
Google-ի փաստաթղթում տեղադրել մեկնաբանություն:
| ||
14
|
Ունեմ հանրահաշվի էլեկտրոնային տետր:
|
https://docs.google.com/document/d/1LRXzaiWxdHF6tzLM09xmyUD2dt3I4FCe8c4f7Kw9610/edit
| |
15
|
Ունեմ երկրաչափության էլեկտրոնային տետր:
|
https://docs.google.com/document/d/1LRXzaiWxdHF6tzLM09xmyUD2dt3I4FCe8c4f7Kw9610/edit
| |
16
| |||
17
| |||
18
| |||
19
|
29.05.2014թ.
Ես կրողանում եմ
1․Ես կարողանում եմ կարդալ, գրել բնական (12 նիշ) բազմանիշ թվերը։
2․Ես կարողանում եմ կարդալ խնդիրը և հասկանալ խնդրի պայմանը և պահանջը։
2․1 կարողանում եմ խնդրին տալ նոր պահանջներ,
2․2 ավելացնել կամ պակասացնել պայմանները,
2․3 կազմել այնպիսի խնդիր,որը ուղիղ կապված է շրջակա միջավայրի հետ։
2․3 կազմել այնպիսի խնդիր,որը ուղիղ կապված է շրջակա միջավայրի հետ։
3․Կարողանում եմ տարբերել երկրաչափական մարմինները (եռանկյուն,քառակուսի,ուղղանկյուն,խորանարդ,
ուղղանկյունանիստ, շրջանագիծ շրջան, ութանկյուն, հնգանկյուն, վեցանկյուն:) պարզել պարագիծը,զբաղեցրած (Եռանկյուն, քառակուսի) տեղը։
ուղղանկյունանիստ, շրջանագիծ շրջան, ութանկյուն, հնգանկյուն, վեցանկյուն:) պարզել պարագիծը,զբաղեցրած (Եռանկյուն, քառակուսի) տեղը։
4․Ես կարողանում եմ բնական թվերը բաժանել երկու խմբի՝ պարզ և բաղադրյալ թվեր։
http://manasyankarine.blogspot.com/p/blog-page.html
28.04.2014թ.
Դասարանում
Առաջին բանվոր-30 օր
Երկրորդ բանվոր-20 օր
Քանի՞ օրում կշարեն պատը եթե աշխատեն
միասին-?
Լուծում
. 1.1/30+1/20=5/60=1/12 մաս մեկ օրում
Ամգողջ աշխատանքը միասին կավարտեն
12 օրում:
I սովորող-2 =ժամում
II սովորող-3
ժամում
Քանի ՞ րոպեում կավարտեն աշխատանքը,
եթե կատարեն միասին-?
Լուծում
1.1/2+13=5/6 միասին ժամում
(2-1 3/4)x(1 1/3-2 1/2:3 3/4)=1
1. 1/2x1/1=1/1
2. 2-1/2-2/1=4-1/2 =3/2
3. 5/2:15/4=1/1x2/3=2/3
4. 1 1/3-2/3=4/3-2/3=2/3
5. 3/2x2/3=1
3
Տանը՝
(=
26.07.2014թ.
Տանը
6213+ 6213=12426
17.04.2014 թ.
Տանը
առ.1251
ա)
5/2x7/8+3/4x9/5=55/50
բ) 3/8x6/5+17/6x9/10=185/102
գ)
11/2x13/12+5/24/x3/2=142/98
դ)
81/16x8/5-3/20x11/4=393/8
ե) 35/4x79/15-21/3x5/4=
զ)
13/14x68/7-97/49x9/8=
առ. 1252
Լոիծում
1. 7x5/2=5/14
Պատ.՝5/14:
առ. 1259
Լուծում
1. 2/7+1/5+4/15=7/27
Պատ.՝ 7/27:
առ.1284
Լուծում
1. 3000-1/4=750
2. 3000-750=2250
3. 2250x1/5=90
4. 2250-90=2160
Պատ.՝ 2160:
17.04.2014թ.
Դասարանում
առ. 1228
ա) 1 -2/3=1/3
բ) 1- 4/9=5/9
գ) 1-11/16=5/16
դ) 1-29/45=16/45
առ.1240
Լուծում
1. 24:4=6
2. 34:3=8
3. 24+8+6=38
Պատ.՝ 38:
առ.1251
ա) 5/2x7/8+3/4x9/5=
բ) 3/8x6/5+17/6x9/10=
գ) 11/2x13/12+5/24x33/2=
դ)81/16
ե)
զ)
15.04.2014թ.
Տանը
Տեղադրե՛ք թվաբանական գործողություններ և ստացե՛ք ճիշտ արտահայտություն:
4X
4-4- 4 =4
4444=6
4
4 4 4 =7
4 4 4 4=10
4 4 4 4=10
1. 5 հատ 4-ի միջոցով ստացի՛ր 5,կատարելով թվաբանական գործողություններ (փակագիծ) :
44:44+4=5
2. Տեղադրի՛ր թվաբանական գործողություններ (փակագիծ),որ ստանաս 100:
1 2 3 4 5 6=100
1 2 3 4 5 6=100
3.Զամբյուղում եղած նարինջների քանակը 70-ից փոքր է:Նարինջները հնարավոր է բաժանել 2,3, կամ 5 երեխաների ,սակայն հնարավոր չէ բաժանել 4 երեխաների :Քանի՞ նարինջ կա զամբյուղում:
Լուծում
1. 30:2=15
2.30:5=6
3.30:3=10
Պատ.՝ 30:
14.04.2014թ.
Ինքնաստուգում
14.04.2014թ. /ամսաթիվ
/կազմեց Սյուզի Հակոբյանը/
մաթեմատիկայից
5 –րդ դասարան
Կարինե Մանասյան /ազգանուն անուն
1) 2721, 5169,
1225 թվերի գրառման մեջ աստղանիշի փոխարեն գրել այնպիսի թվանշան, որ տրված թվերը բաժանվեն 3-ի
………………………………. /1 միավոր/
2) Գտնել 56-ի բաժանարարները
ա/1, 2, 3, 4, 7, 8, 14, 28, 56
բ/ 1, 2, 4, 7, 8, 14, 28, 56 գ/1, 2,
4, 7, 8, 14, 56
դ/2, 4, 7, 8, 14, 28, 56
/1 միավոր/
3) Գտնել 36 և 32 թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը
ա/72 բ/ 144 գ/280 դ/288 /1 միավոր/
4) 126 թիվը վերլուծել
պարզ արտադրիչների
ա / 1 ∙2
∙3 ∙3 ∙7 ∙7 բ/ 2 ∙3 ∙7 ∙7 գ/1 ∙2 ∙3 ∙3 ∙7 ∙7 դ/ 2 ∙3 ∙3 ∙7 /1 միավոր/
5) Կրճատել 16/24 կոտորակը
ա/ 4/6 բ/ 1/2 գ/ 23 դ/ 3/2 /1 միավոր/
6) Գտնել 1/3 + 2/3 կոտորակների գումարը
ա/ 3/6
բ/ 1/3 գ / 2/3 դ/ 1 /1
միավոր/
7) 77/9 անկանոն կոտորակը
գրել խառը թվի տեսքով
ա/ 8. 8/9
բ/ 7. 14/9
գ/ 8. 5/9
դ/ 7. 5/9 /1 միավոր/
8) 4.5/12խառը թիվը գրել անկանոն կոտորակի
տեսքով
ա/ 2112 բ/ 5112 գ/ 5212 դ/ 53/12 /1 միավոր/
9) ի՞նչ նշան պետք է դնել ∗-ի փոխարեն,
որ ստացվի ճիշտ արտահայտություն
2. 1/3 < 2. 2/7
ա/ = բ / >
գ/ <
/1 միավոր/
10) Նվազման կարգով դասավորել
հետևյալ թվերը
4. 4. 7/12 , 1.
5. 1/12, 3. 7/11 , 2. 5 .5/6 , 3. 4.11/12
__________________________ /1 միավոր/
11) Աճման կարգով դասավորել
թվերը
5/2 , 12/3 , 3. 1/3, 1: /1,5 միավոր/
12) Կատարել բազմապատկում
7. 1/9 ∙ 2. 5/8 =14. 5/72 /1,5 միավոր/
13) Կատարել բաժանում
5. 5/6 : 2. 1/3= /1,5 միավոր/
14) Կատարել գործողությունները
( 𝟑 + 2. 𝟏/𝟒 ) ∙ 2. 𝟐/𝟓 = /2,5 միավոր/
15) Հաշվել ուղղանկյան
մակերեսը,
եթե նրա երկարությունը 2 𝟏𝟓 սմ է ,իսկ լայնությունը 1 13 սմ:
/3 միավոր/
…………………….միավոր գնահատականը……………………………..
…………………../ամսաթիվ
13.04.2014թ.
Տանը
առ. 1396
ա) 2 1/3:(5 7/10-3 2/15) + (8 3/4 - 7 11/20):6 3/5 = 7/3:(57/10-47/15)+(175/4-151/20):33/5=7/3:(171/30-74/30)+(175/20-151/20):33/5=7/3:97/30+24/20:33/5=210/291+120/53=321/344
բ)
25.03.2014թ.
Տանը
առ. 1177
Պատասխան՝ Այո:
առ. 1178
ա) 1/2+1/4=2/6 դ) 7/8+5/18=12/26 է) 5/24+41/36=46/60 ժ) 7/32+5/28=12/80
բ) 1/3+1/4=2/7 ե) 11/12+3/18=14/30 ը) 9/16+81/24=90/40 ժա) 19/36+43/32=62/68
գ) 5/6+2/9=7/17 զ) 7/20+11/15=18/35 թ) 31/28+5/21=36/49 ժբ) 41/42+37/18=78/60
առ. 1179
Լուծում
1. 3/7+5/11=68/77
Պատասխան՝68/77 Մասը:
առ. 118
Պատասխան ՝ Ոչ, որովհետև թվերը անվերջ են:
առ. 1199
ա) 10/5<13/5 բ) 1/7<2/7 գ) 4/9>1/9 դ) 1>3/8
առ. 121
15,16.17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,..,....,...,...,...,...,...,..,,....,...:
առ. 1221
ա) 13/5-9/5=4/5 գ) 63/15-48/15=15/15 ե) 1-3/5=2/5
բ) 9/11-2/11=7/11 դ) 100/19/31/19=69/19 զ) 18/4-7/4=9/4
առ. 1227
ա) 1/2-1/3=1/6 ե) 7/12-5/18=1/18 թ) 35/48-17/36=18/144 ժգ) 267/1024-15/640=
բ) 1/2-1/4=2/8=1/4 զ) 6/5-11/15=2/15 ժ) 43/64-15/24=23/192 ժդ) 23/625-9/250=
գ) 2/3-1/4=15/12 է) 27/24-19/32=16/32ժա) 81/56-3/14=86/56 ժե) 413/144=69/96=
դ) 3/5-2/7=11/35 ը) 25/81-5/8=10/81 ժբ) 72/169-5/26= ժզ) 249/1500-36/375=
առ. 1250
ա) 3/7x5/2=25/14 ե) 2/9x6/17=12/65 թ) 12/17x31/27=42/79
բ) 8/3x9/4=72/12 զ) 10/7x3/8=30/56 ժ) 56/39x13/39=78/140
գ) 5/9x7/4=35/28 է) 4/5x21/16=6/40 ժա) 25/23x69/70=125/93
դ) 6/7x3/8=18/48 ը) 15/14x3/5=25/30 ժբ) 44/37x111/11=4884/407
դ) 6/7x3/8=18/48 ը) 15/14x3/5=25/30 ժբ) 44/37x111/11=4884/407
առ. 1251
ա) 5/2x7/8+3/4x9/5=35/16+27/20=60/36=10/6
բ) 3/8x5/6+17/6x9/10=30/48+153/60=183/108
գ) 11/2x13/12+5/24x3/2=143/24+25/48=188/72
դ) 81/16x8/5-3/20x11/4=-165/20
ե) 35/4x79/15-21/3x5/4=
զ) 13/14x68/7-97/499/8=
բ) 3/8x5/6+17/6x9/10=30/48+153/60=183/108
գ) 11/2x13/12+5/24x3/2=143/24+25/48=188/72
դ) 81/16x8/5-3/20x11/4=-165/20
ե) 35/4x79/15-21/3x5/4=
զ) 13/14x68/7-97/499/8=
11.03.2014թ.
Դասարանում1) 1/4+2/4=3/4 2) 3 1/4=13/4 3) 20/6=3 1/3
3/8+1/4=5/8 2 1/8=17/8 18/5=3 3/5
10/15+3/20=49/60 3 1/6=19/6 31/7=4 3/7
1/6-1/15=1/5 12 5/8=102/8 124/10=12 2/5
20/6-1/8=83/24 20 1/4=81/4
10.03.2014թ.
Տնային աշխատանք
Խառը թիվը դարձնել անկանոն կոտորակ:
Խառը թիվը կազմված է ամբողջ մասից և կանոնավոր կոտորակից:
Օրինակ` 2 ամբողջ1/5 3. 1/6
3.1/4 =3
2.1/5=
6.1/3=8.1/2=
3.1/4 =3
2.1/5=
6.1/3=8.1/2=
7.3/4=
6.1/2=
9.1/3=
10.2/5=
12.1/3=
10.2/5=
12.1/3=
18.02.2014
Դասարանական և տնային աշխատանքԹեմա՝ Կոտորակների գումարում և հանում
Առաջադրանք 1
1/25+3/5=16/25 4/7 -2/35=
4/10+7/15=26/30 5/8-4/9=
12/14+3/28=31/28 104/15-7/6=
6/40+3/8= 35/28-1=
6/9+3/15= 1- 8/15=
Առաջադրանք 2
Հորինի՛ր մասերով խնդիր և լուծի՛ր:
1/25+3/5=16/25 4/7 -2/35=
4/10+7/15=26/30 5/8-4/9=
12/14+3/28=31/28 104/15-7/6=
6/40+3/8= 35/28-1=
6/9+3/15= 1- 8/15=
Առաջադրանք 2
Հորինի՛ր մասերով խնդիր և լուծի՛ր:
11.02.2014թ
Դասարանական և տնային աշխատանքԹեմա՝ Կոտորակների գումարում և հանում
Առաջադրանք 1
1/10+4/10=5/10
4/20+5/20=9/20
2/15+4/15=6/10
7/20-6/20=
13/35-6/35=
17/34+15/34=32/34
24/36-12/36=
4/20+5/20=9/20
2/15+4/15=6/10
7/20-6/20=
13/35-6/35=
17/34+15/34=32/34
24/36-12/36=
Տանը
6/9+2/9=8/9
7/20+9/20=16/20
27/60+10/60=37/60
60/100+20/100=80/100
2/10/+3/10=5/10
7/20+9/20=16/20
27/60+10/60=37/60
60/100+20/100=80/100
2/10/+3/10=5/10
10.02.2014
Առաջադրանք 1
Առանձնացրու բոլոր կանոնավոր կոտորակները
3/8, 12, 4/3, 17/5, 10/14, 6/6, 0:
3/8, 12, 4/3, 17/5, 10/14, 6/6, 0:
Առաջադրանք 2
Գտի՛ր.
48-ի 1/3 մասը=16
60-ի 4/3մասը=20
120-ի 3/5մասը=24
Այն թիվը,որի 1/2 մասը 30 է:=60
Այն թիվը,որի 3/5մասը 45:=9
48-ի 1/3 մասը=16
60-ի 4/3մասը=20
120-ի 3/5մասը=24
Այն թիվը,որի 1/2 մասը 30 է:=60
Այն թիվը,որի 3/5մասը 45:=9
Առաջադրանք 3
Գտի՛ր.
1 մետրի 1/10մասը=
10սմ-ի 3/20 մասը
5կգ-ի 1/8 մասը
1 մետրի 1/10մասը=
10սմ-ի 3/20 մասը
5կգ-ի 1/8 մասը
Առաջադրանք 4
Համեմատի՛ր.
1/2 3/5 4/10 և 1
3/5 և 1/4 4/10 և 3/4 8/15 և 3/7
3/5 և 1/4 4/10 և 3/4 8/15 և 3/7
Աշխատանք 5
Այգում կա 20 տոննա միրգ, որի 1/5 մասը խաղող է,2/10մասը խնձոր,իսկ մանացածը տանձ:Քանի՞ կգ խաղող,խնձոր ու տանձ կա այգում:
Այգում կա 20 տոննա միրգ, որի 1/5 մասը խաղող է,2/10մասը խնձոր,իսկ մանացածը տանձ:Քանի՞ կգ խաղող,խնձոր ու տանձ կա այգում:
Դասարանական և տնային առաջադրանք
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, 15,16,17,18, 19,20,21,22;
1. 33×4+3=135
Պատ.՝135;
1989690 : 187=10639(97մն.)
75643 : 89=849(82մն.)
1. 24×5+3=123
1,2,3,4,5,6,7,8,9,…,…,..,16;
Երկաթուղով պետք է փոխադրել 750 տ բեռ։ Գրեք մնացորդը, եթե բեռը տեղավորել են 62 տ բեռնատարողությամբ վագոններում։
1. 750:62=12.(6մն)
Պատ.՝12(6մն)
Մի թիվ եմ մտապահել։ Եթե այն բաժանենք 4-ի, իսկ հետո արդյունքից հանենք 2, ապա կստանանք 9։ Ի՞նչ թիվ եմ մտապահել։
1. 9+2×4=44
Պատ.՝44;
Առաջադրանք 3
Գործարանը մի ամսում թողարկեց 2120 հեծանիվ, իսկ մյուս ամսում՝ 265-ով ավելի: Քանի՞ հեծանիվ թողարկեց գործարանը երկու ամսում։
1.2120+265=2385
2.2385+2120=4505
Պատ.՝4505:
Ըստ պլանի՝ գործարանը 25 օրում պիտի պատրաստեր 2100 հաստոց։ Բայց գործարանը ամեն օր պլանը գերակատարում էր 16 հաստոցով։ Ժամկետից քանի՞ օր շուտ կատարվեց պլանը։
1.2100:25=84
2.84+16=100
3. 2100:100=21
Պատ.՝21:
Թեմա՝ Հատված
Առաջադրանք 1
Տնից դպրոց հեռավորությունը 370 մ է, իսկ տնից մարզադաշտ հեռավորությունը` 1240 մ: Տնից դպրոց հեռավորությունը քանի՞ մետրով է փոքր տնից մարզադաշտ հեռավորությունից:
իսկ տնից մարզադաշտ հեռավորությունը` 1240 մ
1. 1240-370=870
Աշոտի հասակը- 7 սմ-ով ավել է, քան Վարդանինը
Արեգը -12 սմ-ով ավելի կարճահասակ է, քան Աշոտը
1. 154+7=161
2. 161-12=149
AB հատվածի երկարությունը հավասար է 37 սմ-ի: C և D կետերը գտնվում են այդ հատվածի վրա, ընդ որում D կետը գտնվում է C և B կետերի միջև: Գտեք CD հատվածի երկարությունը, եթե AD = 27 սմ, BC = 19 սմ:
A C D B
37սմ
CD-?
1. 37-27=10(սմ)BD
2. 19-10=9(սմ)CD
Պատ.՝CD 9սմ
Առաջադրանք 1
Ուղղանկյան կողմերից մեկը 16 սմ է, իսկ մյուսը 3 անգամ մեծ է: Գտեք ուղղանկյան պարագիծը:
2.48×2+16×2=128
M
K 2. 45-14=31
Մի ֆերմայում կա -847 կով,
իսկ մյուսում` -309-ով ավելի
1. 847+309=1156(II)
2. 847+1156=2003(I+II)
Պատ՝ 2003:
AB հատվածի երկարությունը հավասար է 37 սմ-ի: C և D կետերը գտնվում են այդ հատվածի վրա, ընդ որում D կետը գտնվում է C և B կետերի միջև: Գտեք CD հատվածի երկարությունը, եթե AD = 27 սմ, BC = 19 սմ:
M և N կետերն ընկած են AB հատվածի վրա, ընդ որում N կետը զետեղված է M և B կետերի միջև: Գտեք AB հատվածի երկարությունը, եթե AN = 42 սմ, MB = 24 սմ, MN = 8 սմ
(58508 + 498 115) : 69=8067
M
K
P
2. 45-26=19
Պատ.՝ 19:
Դասարանական և տնային աշխատանք
Որպեսզի թիվը բաժանվի 3-ի, անհրաժեշտ է Գումարել թվանշանների գումարը, եթե, թվանշանների գումարը բաժանվեց 3-ի, որեմն թիվը բաժանվում է 3-ի:
Որպեսզի թիվը բաժանվի 4-ի, անհրաժեշտ է վերջի երկու թվանշանները նայել և, եթե այդ թիվը բաժանվում է 4-ի ուրեմն թիվը բաժանվում է 4-ի:
Որպեսզի թիվը բաժանվի 5-ի, անհրաժեշտ է վերջի թվանշանը լինի 0 կամ 5: Եթե եղավ 0 կամ 5 որեմն թիվը բաժանվում է 5-ի:
Որպեսզի թիվը բաժանվի 8-ի, անհրաժեշտ է վերջի 3 թվանշանները բաժանվի 8, եթե թիվը բաժանվեց 8-ի ուրեմն թիվը բաժանվում է 8-ի:
Որպեսզի թիվը բաժանվի 9-ի, անհրաժեշտ է Գումարել թվանշանների գումարը, եթե, թվանշանների գումարը բաժանվեց 9-ի, որեմն թիվը բաժանվում է 9-ի:
4.
ա.Նշի’ր երկարության չափման միավորները
140սմ = 14 դմ 245սմ12 մմ=24512 մմ 345մմ=3 սմ 45 մմ
35×45+45×65=24300
148+359+152=659
698-547+312=463
(146+356)+854=
թեմա՝ Զանգվածի չափման միավորներ,Ժամանակի չափման միավորներ
1տ=10ց 1տ=1000կգ 1տ=1000.000գ
1ց=100կգ 1ց=100.000գ
1կգ=1000գ
1օր=24ժ=24×60ր=24x60x60վ=86400
Յուրաքանչյուրը – 45 րոպե տևողությամբ
Յուր. դասի հետ -5 րոպե ընդմիջում
Քանի՞ ժամ է սովորողը մնում դպրոցում-?
1. 5×45=225(ր.)
2. 4×5=20(րոպե)
3. 225+20=245(րոպե)
4. 245:60=4(ժամ)5(րոպե)
Պատ.՝4 ժամ 5 րոպե:
12կգ 300գ+23կգ700գ=36կգ 3ժ30ր-1ժ15ր=4ժ45ր
1տ 3ց 4կգ+10տ30կգ=11տ3ց 34կգ 2ժ45ր-75ր=4ժ
Մի ձմերուկի քաշը 4կգ 700գ է, իսկ մյուսինը՝ 2 անգամ ծանր:Քանի՞ կգ է երկրորդ ձմերուկը:
Մի ձմերուկի քաշը -4կգ700գ
Մյուսինը- 2 անգամ ծանր
Քանի՞ կգ է երկրորդ ձմերուկը-?
1. 2×4կգ700գ=9կգ400գ
Պատ.՝ 9կգ400գ:
Երկու մարդկանց հասակների գումարը 3մ 50սմ է:Նրանցից մեկի հասակը մյուսի հասակից 10սմ-ով մեծ է:Որքա՞ն է նրանցից
Լուծում յուրաքանչյուրի հասակը:
2. 35000:2=1700
3. 1700+10=1710
Պատ.՝
թեմա՝ Զանգվածի չափման միավորներ,Ժամանակի չափման միավորներ
23կգ 700գ-15կգ800գ=7500-7կգ500գ
Մայրիկը գնեց 16 մանդարին: Կարինեն կերավ դրանց կեսը, Լուսինեն կերավ
երկու մանդարին, իսկ Մարիամը` մնացածը: Քանի՞ մանդարին կերավ
Մարիամը:
2. 8-2=6
Պատ.՝ 6 մանդարին:
Ցուցադրման ընթացքում տեղի ունեցավ երկու գովազդային ընդմիջում,
որոնցից մեկի տևողությունը ութ րոպե էր, մյուսինը` հինգ րոպե: Ե՞րբ
ավարտվեց ֆիլմի ցուցադրումը:
1. 90-13=77(րոպե)
2. 17:10+77=17-87(րոպե)=18:17
Պատ.՝Ֆիլմը կվերջանա 18:17-ին:
Սև խոզը 32 կիլոգրամով ծանր է սպիտակ խոզից:
Ինչքա՞ն է կշռում սպիտակ խոզը:
«գիժ» ժամացույցն անմիջապես սկսեց պտտվել ճիշտ արագությամբ, բայց`
հակառակ ուղղությամբ: Ուրվականը նորից հայտնվեց ժամը 19:30-ին:
Ի՞նչ ժամ էր ցույց տալիս այդ պահին «գիժ» ժամացույց:
Դասարանական և տնային աշխատանք
OB ճառագայթը հանդիսանում է <AOC-ի կիսորդ:
Գտի՛ր < AOB աստիճանային չափը:
Պատ.՝139:
<AOD=<BOC
<DOB=60) աստիճան
Գտի՛ր, < AOB աստիճանային չափը:
1. 180-60=120(AOD+BOC)
2. 120:2=60
3. 60+60=120
Պատ.՝120:
Թեմա՝ Թեմատիկ ամփոփում
A B
Գծի՛ր այդ անկյունների կիսորդները:
C C
A
O C A O A O
1.24×7=168
2. 168+7=180
Պատ.՝180:
Թեմա՝ Թվի բաժանարար
18-36,54,…,…
24-48, 66,..,..
30-60,90,..,…
49-98, 147,196,245,…,…
56-112,168,224,…,…
57-114,171,228,…,…
Քանի՞ եղանակով է կարելի հավասար կույտերի բաժանել 36 ընկույզը։
ա.18-ի բոլոր բազմապատիկները,որոնք փոքր են 100-ից:
բ.11-ի բոլոր երկնիշ բազմապատիկները:
բ. 22,33,44,55,66,77,88,99;
3-1,3
5-1,5
7-1,7
11-1,11
13-1,13
14-1,14
17-1,17
23-1,23
29-1,29
31-1,31
33-1,33
34-1,34
33-1,33
37-1,37
38-,1,38
39-1,39
41-1,41
43-1,43
47-1,4
510173 – 290 * (8892 : 39 + 196)
[16,30]=2x2x3x5=60 [36,124]=2x2x9x31=1116 [48,200]=2x2x2x2x5x3=1200
(16,30),=2 (36,124)=2×2=4 (48,200)=2x2x2=6
16/2 30/2 36/2 124/2 48/2 200/2
8/2 15/3 18/2 62/2 24/2 100/2
4/2 5/5 9/3 31/31 12/2 50/2
2/2 1 1 1 6/2 25/5
1 3/3 5/5
1 1
1. 96/2 36/2
48/2 18/2
24/2 9/3
12/2 3/3
6/2 1
3/3
1
Դասարանական և տնային առաջադրանք
Թեմա՝ Ընդհանուր ամենամեծ և ամենափոքր բազմապատիկ
(120,70)=2×5=10 (80,135)=5 (78,124)=
120/2 70/2 80/2 135/3 78/2
60/2 35/5 40/2 45/3 64/2
30/2 7/7 20/2 15/3
15/2 1 10/2 5/5
3/3 5/5 1
1 1
231/3 168/2
77/7 84/2
60/2 11/11 42/2
30/3 1 21/3
10/2 7/7
5/5 1
1
25դմ30սմ+100սմ=380
2ժ15ր+45ր=180
3/8, 12, 4/3, 17/5, 10/14, 6/6, 0:
48-ի 1/3 մասը=16
60-ի 4/3մասը=20
120-ի 3/5մասը=24
Այն թիվը,որի 1/2 մասը 30 է:=60
Այն թիվը,որի 3/5մասը 45:=9
1 մետրի 1/10մասը=
10սմ-ի 3/20 մասը
5կգ-ի 1/8 մասը
3/5 և 1/4 4/10 և 3/4 8/15 և 3/7
Այգում կա 20 տոննա միրգ, որի 1/5 մասը խաղող է,2/10մասը խնձոր,իսկ մանացածը տանձ:Քանի՞ կգ խաղող,խնձոր ու տանձ կա այգում:
4/20+5/20=9/20
2/15+4/15=6/10
7/20-6/20=
13/35-6/35=
17/34+15/34=32/34
24/36-12/36=
7/20+9/20=16/20
27/60+10/60=37/60
60/100+20/100=80/100
2/10/+3/10=5/10